FAQ

Dla Twojej wygody zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzieliśmy na nie.

1) Kupiłem bilet, ale nie przyszedł na pocztę. Co robić?

Najprawdopodobniej list trafił do folderu "SPAM" lub do zakładki "OFERTY" w Twojej skrzynce pocztowej – zajrzyj tam. Jeśli faktycznie e-mail z biletem nie dotarł, skontaktuj się z nami, wysyłając informację na: support@worldticket.pro

Uwaga! Jeśli posiadasz konto e-mail w poczta.onet.pl (wp.pl/vp.pl/interia.pl), pobierz bilet, klikając w link zamieszczony na dole listu potwierdzającego zakup lub napisz do nas: support@worldticket.pro Przepraszamy za chwilowe niedogodności spowodowane blokadą domeny onet.pl – pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

2) Kupiłem bilet, ale otrzymałem tylko dowód wpłaty. Czy to bilet?

Nie, oprócz paragonu powinieneś otrzymać list z biletami uprawniającymi do wejścia na koncert. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z biletami, skontaktuj się z nami: support@worldticket.pro

3) Popełniłem błąd podczas wpisywania adresu pocztowego. Czy możesz wysłać mi bilet na właściwą pocztę?

Tak, napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając w treści numer zamówienia.

4) Przypadkowo usunąłem bilet. Czy możesz to przywrócić?

Tak, napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając w treści numer zamówienia.

5) Chcę zwrócić bilety. Jak to zrobić?

Zwrot biletu/-ów jest możliwy wyłącznie w przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia. W tych przypadkach zwrotowi podlega wartość nominalna wskazana na bilecie (bez opłaty serwisowej).

6) Czy istnieje możliwość wymiany biletu/biletów na inne miejsce/termin/miasto?

Takie wnioski są rozpatrywane indywidualnie. Napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając numer zamówienia oraz swoje oczekiwania.

7) Czy można nie wydrukować biletu elektronicznego, ale pokazać go przy wejściu z telefonu?

Tak. Bilet nie musi być wydrukowany.

8) Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Co robić?

Jeśli masz pytanie dotyczące biletów, skontaktuj się z nami: support@worldticket.pro

9) Czy mam kupować bilet osobno dla dziecka i dorosłego?

Bilet kupuję się dla dziecka powyżej 2.5 lat. Poniżej tego wieku dziecko może siedzieć na kolanach rodzica bez posiadania osobnego miejsca

10) Czy mogę otrzymać fakturę?

Zgodnie ze zmianami obowiązującymi od 1 stycznia 2020 roku, aby otrzymać fakturę VAT, należy przy zakupie zaznaczyć opcję „otrzymać fakturę" i wskazać dane do jej wystawienia. Zgodnie ze zmianami art. 106b ust. 5–7, art. 109a ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, ost.zm. Dz.U. z 2019 r. poz. 2200 oraz art. 15 ustawy z 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw Dz.U. z 2019 r. poz. 1520, gdy opcja ta nie jest zaznaczona, sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia kupującemu faktury VAT. W przypadku zaznaczenia chęci otrzymania faktury wyrażasz zgodę na przesłanie jej drogą elektroniczną.

Możesz poprosić o fakturę przy zamawianiu biletów przed przyciskiem „kup bilet”.



Jeśli masz pytania dotyczące współpracy przy koncertach lub chcesz zostać naszym partnerem, napisz na support@worldticket.pro