FAQ
Dla Twojej wygody zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzieliśmy na nie.
1) Kupiłem bilet, ale nie przyszedł na pocztę. Co robić?
Najprawdopodobniej list trafił do folderu "SPAM" lub do zakładki "OFERTY" w Twojej skrzynce pocztowej – zajrzyj tam. Jeśli faktycznie e-mail z biletem nie dotarł, skontaktuj się z nami, wysyłając informację na: support@worldticket.pro
Uwaga! Jeśli posiadasz konto e-mail w poczta.onet.pl (wp.pl/vp.pl/interia.pl), pobierz bilet, klikając w link zamieszczony na dole listu potwierdzającego zakup lub napisz do nas: support@worldticket.pro Przepraszamy za chwilowe niedogodności spowodowane blokadą domeny onet.pl – pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
2) Kupiłem bilet, ale otrzymałem tylko dowód wpłaty. Czy to bilet?
Nie, oprócz paragonu powinieneś otrzymać list z biletami uprawniającymi do wejścia na koncert. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z biletami, skontaktuj się z nami: support@worldticket.pro
3) Popełniłem błąd podczas wpisywania adresu pocztowego. Czy możesz wysłać mi bilet na właściwą pocztę?
Tak, napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając w treści numer zamówienia.
4) Przypadkowo usunąłem bilet. Czy możesz to przywrócić?
Tak, napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając w treści numer zamówienia.
5) Chcę zwrócić bilety. Jak to zrobić?
Zwrot biletu/-ów jest możliwy wyłącznie w przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia. W tych przypadkach zwrotowi podlega wartość nominalna wskazana na bilecie (bez opłaty serwisowej).
6) Czy istnieje możliwość wymiany biletu/biletów na inne miejsce/termin/miasto?
Takie wnioski są rozpatrywane indywidualnie. Napisz do nas na: support@worldticket.pro, podając numer zamówienia oraz swoje oczekiwania.
7) Czy można nie wydrukować biletu elektronicznego, ale pokazać go przy wejściu z telefonu?
Tak. Bilet nie musi być wydrukowany.
8) Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Co robić?
Jeśli masz pytanie dotyczące biletów, skontaktuj się z nami: support@worldticket.pro
9) Czy mam kupować bilet osobno dla dziecka i dorosłego?
Bilet kupuję się dla dziecka powyżej 2.5 lat. Poniżej tego wieku dziecko może siedzieć na kolanach rodzica bez posiadania osobnego miejsca
Zgodnie ze zmianami obowiązującymi od 1 stycznia 2020 roku, aby otrzymać fakturę VAT, należy przy zakupie zaznaczyć opcję „otrzymać fakturę" i wskazać dane do jej wystawienia. Zgodnie ze zmianami art. 106b ust. 5–7, art. 109a ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, ost.zm. Dz.U. z 2019 r. poz. 2200 oraz art. 15 ustawy z 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw Dz.U. z 2019 r. poz. 1520, gdy opcja ta nie jest zaznaczona, sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia kupującemu faktury VAT. W przypadku zaznaczenia chęci otrzymania faktury wyrażasz zgodę na przesłanie jej drogą elektroniczną.
Możesz poprosić o fakturę przy zamawianiu biletów przed przyciskiem „kup bilet”.